Heb je vragen? Bekijk dan even onze F.A.Q.

Om een bestelling te plaatsen ga je naar het product dat je wil bestellen en voeg je het toe aan je winkelmandje. In je winkelmandje kan je de bestelling verder afhandelen door de gekozen producten te bevestigen, je gegevens in te vullen en te betalen.

Helaas, bij Artee kan je een geplaatste bestelling niet meer annuleren. Onze bestelprocessen zijn geautomatiseerd waardoor een annulering niet mogelijk is.

Aangezien alle bestelprocessen met onze leveranciers automatisch verlopen, is het niet mogelijk je bestelling achteraf nog aan te passen.

Bedrijven met een ondernemingsnummer in het buitenland (Europese Unie) kunnen btw verleggen en producten aankopen zonder btw onder de voorwaarde dat ze hun ondernemingsnummer correct invullen.

Als particuliere klant betaal je altijd 21% btw op je producten. Deze btw is reeds verrekend in de geafficheerde prijzen op de website.

Jouw factuur ontvang je steeds via mail en kan je ook terugvinden in het klantenportaal.

Wanneer de transportdienst je bestelling komt leveren en je bent niet thuis, wordt die ofwel naar een afhaalpunt gebracht ofwel komt de transporteur later opnieuw langs.

Wordt je pakje naar een afhaalpunt gebracht? Dan krijg je een briefje in de bus en kan je het pakket zelf gaan ophalen binnen een bepaalde tijd. Wanneer je je pakje niet op tijd ophaalt, wordt het teruggestuurd.

Kwam de transportdienst al meerdere keren bij je langs, maar was je geen enkele keer thuis en kon je bestelling dus niet geleverd worden? Ook dan wordt je pakje teruggestuurd.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Vul dan het contactformulier in en beschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk.

Neem contact op met onze klantenservice

Winkelwagen0
Je winkelwagen is leeg
Verder winkelen
0