Heb je vragen? Bekijk dan even onze F.A.Q.

Onmiddellijk beschikbare producten kan je binnen de 14 dagen retourneren op voorwaarde dat zowel het artikel als de verpakking niet beschadigd zijn.

Producten op bestelling kan je niet retourneren.

Een retour aanvragen doe je via het contactformulier. Je ontvangt hierop volgend de nodige informatie om de retourzending te voorzien.

Je kan een retour voor onmiddellijk beschikbare producten tot 14 dagen na levering aanvragen.

Je staat zelf in voor de verzendkosten. Wanneer je je retour aanmeldt, ontvang je van Artee een prepaid verzendlabel. Wanneer wij de geretourneerde producten ontvangen hebben, storten we het aankoopbedrag min de verzendkost terug op je rekening.

Bijvoorbeeld: retourneer je een artikel van € 50 en bedraagt de retourkost € 4,95, dan storten wij € 45,05 terug op je rekening.

Nee, producten ruilen is niet mogelijk. Wanneer je niet tevreden bent over een onmiddellijk beschikbaar artikel, kan je wel een retour aanvragen en een nieuw product bestellen.

Elke beschadiging dient op dezelfde dag van ontvangst van het artikel gemeld te worden via het contactformulier. Vergeet zeker niet een foto van het beschadigde artikel alsook van de verpakking mee te sturen.

De terugbetaling gebeurt ten laatste 1 week nadat wij de geretourneerde producten ontvangen hebben.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Vul dan het contactformulier in en beschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk.

Neem contact op met onze klantenservice

Winkelwagen0
Je winkelwagen is leeg
Verder winkelen
0